понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 9.Рефлексія

Модуль 9.Рефлексія
цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того,як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
-як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими у навчанні;
-як я можу задовольнити різноманітні потреби у навчанні;
-перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації з боку учнів та вчителя. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, можуть диференцювати навчання для відповідного спонукання та заохочення учнів. Учні мають бути активними у навчанні.
Отримала нові знання про методики заохочування учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий