понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 10.Рефлексія

Модуль 9.Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
-яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб;
-яким чином я може використовувати комп'ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів;
-уміння розумно поставити запитання - це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв'язкиз тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
- поведінка вчителів сприятливе середовище в класі та стратегії впровадження проектів - все це важливі засади при створені навчального процесу, що будується на навчальних потребах- учнів.
Мене вразило те, як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора . Дякуємо нашому тренеру Шевченко Г.В., який збагатив мої практичні навички в навчанні за методом проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий